© 2019 af Go' Kvote 2

Telefon: +45 29892507

Mail: info@gokvote2.dk

CVR: 39564734

Porcelænshaven 20, 2000 Frederiksberg

  • Black Facebook Icon

En del af Mimer

FAQ

Hvad er ansøgningsforsikring?

- Vi har stor tiltro til, at vores dygtige skribenter kan hjælpe med at skrive en  adgangsgivende ansøgning til dig - dog er det ikke en hemmelighed, at vi IKKE kan garantere din optagelse på studiet.

Derfor tilbyder vi, at du kan tilkøbe en ansøgningsforsikring, når du køber din ansøgning. Forsikringen betyder at du, for halvdelen af pakkens pris, vil få det fulde beløb for din ansøgning refunderet, hvis du ikke kommer ind på dit drømmestudie.

OBS: Som med så mange andre forsikringer gør det sig gældende, at du får beløbet for ansøgningen tilbage og altså ikke også for forsikringen. Forsikringen dækker udelukkende ved afslag. Optag gennem kvote 1 og standby pladser er altså ikke omfattet af forsikringen. 

Vi garanterer ikke optagelse på studiet, blot at du kan få pengene tilbage, hvis du ikke kommer ind.

Hvordan fungerer ansøgningsforsikring ved flere ansøgninger?

- Hvis du køber mere end én ansøgning fungerer ansøgningsforsikringen således:

  • Køber du f.eks. tre ansøgninger og kommer ikke ind på nogle af uddannelserne får du naturligvis pengene tilbage for alle tre ansøgninger (minus prisen på forsikringen)

  • Køber du f.eks. tre ansøgninger og kommer ind på din førsteprioritet, får du ingen penge tilbage

  • Køber du f.eks. tre ansøgninger og kommer ind på din anden- eller tredjeprioritet, får du heller ingen penge tilbage, da du er kommet ind på en af dine drømmeuddannelser

Hvad går jeres service ud på? 

- Vores service går ud på, at vi hjælper private personer med deres ansøgning til optagelse via Kvote 2. Du bliver tilknyttet en skribent, der på baggrund af information af dig og studieretninger, hjælper dig med at udarbejde en ansøgning, der er skræddersyet til dine behov. Yderligere kan man også få rettet sin ansøgning igennem, hvis man selv har udarbejdet en ansøgning, men gerne vil have professionelle til at kigge på den. 

Hvem skriver jeres ansøgnigner?

- Hos Go' Kvote 2 har vi skribenter ansat, der enten er færdige med deres uddannelse indenfor kommunikation eller journalistisk, eller også er de i gang med at studere førnænvte uddannelser. Alle har de erfaring med at udtrykke sig på skrift og skrive ansøgninger.

Kan jeg købe ansøgningsforsikring, hvis I ikke hjælper med ansøgningen? 

- Hvis du beslutter dig for, at du gerne vil tilkøbe optagelsesforsikring som en ekstra service, så kan dette kun gøres, hvis du køber hjælp til en ansøgning. Hvis du vælger at købe den service, hvor vi læser og retter ansøgningen igennem, kan vi desværre ikke garantere ansøgningsforsikring, da det i sidste ende ikke er os, der har været med til at udarbejde  hele ansøgningen. 

Hvornår kan jeg senest købe? 

- Deadline for at ansøge via kvote 2 er d. 15 marts, og sidste chance for at købe er derfor d. 24 februar. Køber du efter d. 24 februar, så bliver der tillagt et gebyr på 300 kroner. 

Kan jeg skrive aktiviteter på efter d. 15 marts? 

- Skulle det ske, at du afslutter nogle aktiviteter efter d. 15 marts, er det stadig muligt at tilføje disse, når du skal søge. Du kan ændre i disse indtil d. 5 juli. 

Hvornår er jeg bundet af købet?

- Hvis du gerne vil gøre brug af en service ydet af Go' Kvote 2, er du bundet, når du har betalt for dit produkt. Dette gælder om du hjælp til at skrive ansøgningen eller bare gerne vil have rettet din ansøgning.

Hvorfor skal jeg betale, inden jeg modtager produktet? 

- Når du køber et produkt hos Go' Kvote 2, skal du betale for købet, inden du modtager produktet. Dette kommer sig af, at vi leverer et potentielt færdigt produkt allerede ved første gennemlæsning. Vi er derfor nødt til at kræve betaling, inden vi påbegynder processen.

Hvordan sikrer jeg mig, at mit produkt er unikt?

- Når du køber rådgivning til en eller flere ansøgninger hos Go' Kvote 2, er det essentielt for os, at alle ansøgninger er forskellige. Dette sikrer vi os ved at følge nedenstående steps:

- Du er en unik person, og vi kan ikke flette din historie ind i en skabelon. Det ville tage længere tid, og det ville aldrig blive godt.
- Vores skribenter brænder for at skrive og hjælpe andre, og de ville hurtigt blive træt af det, hvis de skulle putte alle i den samme skabelon
- Det er lynhurtigt at gennemskue for universitets side, og den hjælp vi giver til ansøgninger ville dermed hurtigt bliver pillet fra (vores succesrate ville derfor styrtdykke)
- Vi ønsker ikke at honorere vores skribenter for et stykke arbejde to gange. Derfor forlanger vi også at hver ansøgning er unik

Hvad sker der, hvis jeg får min ansøgning tilbage, men ikke synes at den er velskrevet nok?

- Hvis det skulle ske, beder du ham blot om at rette den. Er du fortsat ikke tilfreds med arbejdet kan du tage fat i os. Så tager vi en vurdering. Giver vi dig medhold i din klage finder vi en ny skribent til dig.

Hvilke dokumenter/informationer skal i have tilsendt?

- Vi skal have dig til at udfylde et interviewark, når du har betalt. Det skal du dernæst sende til skribenten over vores platform, hvorpå al kommunikation mellem dig og ham/hende vil foregå. Hvis du har et liggende, må du også meget gerne sende et CV, da det giver et godt overblik over din erfaring. 

Hvor mange har I hjulpet?

- Vi startede i november 2017 og har siden da hjulpet mere end 500 personer. 

Er jeg garanteret optagelse?

- Når du køber et produkt hos Go' Kvote 2, kan vi desværre ikke garantere, at du bliver optaget på studiet. Når man søger Kvote 2 er der mange faktorer, der spiller ind, som vi ikke er herre over, og vi kan derfor ikke garantere optagelse. Du kan altid tilkøbe vores ansøgningsforsikring, så du får pengene igen, hvis du ikke kommer ind. 

Er det kun den motiverede ansøgning der tæller?

- Nej. Når du søger Kvote 2, er der en masse forskellige faktorer, der spiller ind. Mange universiteter kigger også på, om du har relevant erhvervserfaring, om du har været i udlandet eller på højskole, din studieegnethed, dit karaktergennemsnit samt karakterer i relevante fag. Den motiverede ansøgning er derfor blot en del af et større helhedsbillede af dig. 

Hvordan bliver samarbejdet med skribenten?

- Når du køber hjælp til en ansøgning, bliver du tilknyttet en skribent. Denne skribent har du mulighed for at kommunikere med under hele processen, således at vi opnår et produkt, som afspejler dig og din profil, samtidig med at du er 100% tilfreds med dit produkt.